Damlacaa Kızlar eşim on beş gündür fizik tedavi gördü ilaçlarını kremlerini kullandı ama fıtığı hâlâ aynı ayağına vuruyor , doktor ozon iğnesi yapalım demiş. Son çare o sanırım , yaptıran ya da yakınlarınızda yaptıran var mı etkisini gördü mü?
gizosk Damlacaa yürüyemiyordum bile ben geçen sene 3 kere yaptırdım belli aralıklarla şuan hamileyim doğumm sezeryan olcak mr la fıtığın durumuna bakmak istediler fıtığım küçülmüş 1 ay fizik tedavi gördüm iğneyle eş zamanlı ikisininde faydasını gördüm bence en çokta ozon iğnesinin ve ilk vurulduğumda 1 gün içinde ağrım hafiflemişti ayağa kalkmaya hemen başlamıştım
Derininannesi_ Damlacaa babam ozonla ayağa kalktı canım yürüyemiyodu hiç cok fenaydı cok sükür hiç bseyi kalmadı iyileşti sıcak tutuyo belini sadece artık