İyi akşamlar hanımlar. Bir hafta önce bebeğimi oligohidroamniyos( amniyon sıvısının bitmesi) nedeniyle kaybettim henüz 20. Haftamıza yeni girmiştik. Doktor genetik test önerdi bu test göbekten iğneyle bebekten kan alınması şeklindeydi. Ben bebeğimin canı acır diye testi yapmadım çünkü hala kalbi atıyordu. Doktorlar ikimiz için de devam etmek tehlikeli dedi çocuk da eziyet çekiyor dediler doğması imkansıza yakın doğsa bile yaşamaz ve engelli doğar dediler. Diretirsen çocuk rahme yapışır dediler.İçimde anlatılmaz bir boşluk var canım çok acıyor. Bir yandan hamilelikten korkuyorum bir yandan hemen hamile kalmak istiyorum ama bunun için 4 ay beklemem gerekiyor tabi. Benim gibi bebeğini bu nedenle kaybedip tekrar hamile kalan var mı