TospilikVeAnnesi 2020de doğum yaptım su an 2.ye hamileyim hala memeler serbest dolanıyorum evde .dışarı cikarkende emzirme sütyeni takıyorum.
HusnaNur1107 Eminecak bende o da yok sabah akşam hiç takmıyorum dışarı çıktığımda takıyorum sadece o kadar yoksa ağrı yapıyo artık 🤣sarkmasını göze aldım ben.