kuzeymomsss 1 tür kordon bir risk barındırmaz. Bugün bende gittim kontrole benimde öyleymiş doktorum endişe edilecek bir durum olmadığını söyledi. üst üste olduğu zaman riskli oluyormuş. Son zamanlar bebekler kordonuyla oynayıp dolayabiliyormuş boynuna bir tur. Öncede dedim kasılması toplanması normal çünkü haftan baya ileri yeri kısıtlı bebeğin. Senin takip edeceğin şey şuan için sancıların şiddeti ve dakikası.