kahvesever__ Arkadaşlar doğum yapalı 8 gün olduğu ama benim belim acayip şekilde ağrıyor sanki kırılacak boynuma vuruyor kıpırdıyamıyorum gibi neden acaba hamilelikte bille bu kadar ağrımıyordu
Aseltos9 kahvesever__ ay yürüyemiyordum çok kötüydüm belimin ağrısından dikişlerim bile aklıma gelmiyordu ama 1-2 hafta sonra kendiliğinden geçti canım
Cicilibicili kahvesever__ bazen epidural sonrası kimilerinde ağrı görülüyormuş. Siz bence bu konuyu doktorunuza söyleyin
kahvesever__ Cicilibicili söyleyecek hamilelikte bille bu kadar ağrı hissetmiyordum ya çok başka bir ağrı bu