Bugün itibaren 15+0im çok şükür, ve yarın terminim var cok heycanlıyım🥰
Bulantılarım azalmaya kesilmeye başladı, et balık tavuk vs yiyemiyodum ama artık tiksinmem gidiyo gibi yavaş yavaş😅 kasık ve bel ağrım var hala ve çok fazla gaz sancım var 😢 beni en cok yoran uyku ve halsizilki.. şu bi kac haftadır sürekli uyuyorum günlerm hep boş geciyor asla uykumu alamıyorum😩