Mom534545 Kızlar bnm çok gazm ve hafif hafif sancm var daha ultrasonda kese görünmedi muhtemelen 4 5 haftalık dış gebelik olabilirmiş sizce normal hamilelikten dolayimi yoksa dış gebelik mi yaşayan varmı 😏
Brlgry Mom534545 benim hamileliğimin başından beri var sancım halada oluyor gaz için ayaklarını iyi koru dış gebelik hakkında bilgim Yok ama sancı ile alakası yoktur bende çok oluyordu 🤔
Brlgry Mom534545 doktorun dedimi dış gebelik diye olabilir diye sadece bu dediklerinden dolayı dış gebelik teşhisi koyamaz
Brlgry Mom534545 valla dediklerini ben adetimin geciktiği günden beri yaşıyorum idrar yolu iltihaplanmam var eğer idrar testi yapılmadıysa bi yaptır genede hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Mom534545 Brlgry yapıldı canm tahliller çıktı ama ultrasonda görünmedi seninki ne kadarlık ne zaman görüldü kesen
Brlgry Mom534545 şuan tam hatırlamıyorum ultrason resmine baktım haftası bi onda yazmıyor yanlış etkilemek istemem seni