anneyim96 Kızlar 9+3 üm bugün kasıklarımda ve belimde böyle iğne girer gibi ağrılar oluyor yarın doktor kontrolüm var ama çok korkuyorum
Emirela0206 anneyim96 15 haftadayim hala var kanama falan olmadığı sürece hiç bir şeyden korkmayın sonuç olarak bir canlı büyüyor içimizde
sabirsizanne1 anneyim96 32 haftaya gircem ilk günden beri bu ağrı var doktorum olumsuz bişey söylemiyor bebek yerleşmesi rahim büyümesi doğum kanalına hazırlık korkamyın kanama yoksa
Nursah34 Haftamdayim 2 gün önce çok kötü bir bel ağrısı yaşadım aglycaktim resmen ama suanlik bı sıkıntı yok çocuk büyüdüğü için rahimde aynı şekilde aciliyormus herhalde bazı kişilerde bel ağrısı yapıyormuş kanama falan olmadığı için sorun yapmadım 🥰
anneyim96 cennet_aka27 ben aşırı derece de kötüyüm 4+3 ken başladı bulantılarım kusmalarım hiç bi şekilde düzenlemiyorum sürekli kusuyorum doğru düzgün bişey yiyemiyorum