Gulsurmeli Aysmaa Kızımda da 1 kordon dolanmıştı sıkıntı olmayacağını normal doğum yapabileceğimi bile söylemişti doktorum
gamzosgamzos Aysmaa benim 29.haftadan doguma kadar cift kordon dolalıydı cok şükür bir sorun yasamadık Rabbim senin yavrunuda korusun saglikla kavus inşaAllah
Gudu Aysmaa Benimde tek kordon dolanması var bebeğim de 30 haftalarda söyledi doktorum. Normal olduğunu dedi. İçinizi rahat tutun inşallah sağ salim kucağımıza alırız.
Aysmaa Deletedmom727271 bir kordon gördü canım doktor. Hareketlerini hissetmezsen mutlaka gel diye tembih ettti bol bol endişelendim bende
Deletedmom727271 Aysmaa Yok yav bugün bende gittim benimkinde de bir kordon dolanmış doktorum risk barındırmıyor dedi. 2 olursa sıkıntı evet.
Aysmaa Gulsurmeli ay ne güzel beni bi endişelendirdi. İnt çok tuhaf şeyler yazıyor bende bakmadım daha