Merhaba anneler ben 19+2 haftalik hamileyim. Geçen hafta bir kere bu haftada neredeyse her gün toplu iğne başı kadar ıslanma oluyor ve ped koyup kontrol ettim turuncumsu sarı bir akıntı olduğunu gördüm. Kimisi normal diyor ama başına gelen var mı süt üretmeye başladı göğüsler ondan mı oluyor ki