Merhaba hanımlar tüp bebekle gebe kalmıştım ama malesef bebeğimin 8 haftada gelişimi ve kalbi durmuş 6 haftalık gözüküyormuş doktorum kendisi 5,500 TL hastane içinde 3200 TL ücret istedi tabiki oda bize çok geldiği için orada yaptırmıcaz doktorumuzla konuştuğumuzda başkasında yaptıracaksak iyi bir doktorda yaptırmamız gerektiğini söyledi rahme zarar vermemesi için kürtaj için doktor arıyorum şimdi önerdiğiniz doktorlar varmı acaba