Denzk iftarda ve sahurda yeteri kadar besin ve su almaya çalışıyorum, zorlanmadigim için tutmak istiyordum ta ki şu 2 güne kadar. Hiçbir anne bebeğini sıkıntıya sokmak istemez ama yeteri kadar beslendikten sonra bebek açısından sorun olacağını sanmıyorum ben🙏🏻