eyoli çatlak oluşması için çook erken değil mi nasıl çatladın sen 🤷🏻♀️ Ayrıca çatlak biraz genetik biraz bedenin yapısıyla birazda bebeğin büyüklüğüyle alakalı ya. Kimisi bişi yapmaz çatlamaz kimisi aylarca yağlanır krem sürer çatlar tuhaf yani. Annem 10 doğum yapmış MaşaAllah çatlağı çiziği yok fiziği bizimkinden güzel ama ablamlarda çatlak oldu bendede henüz yok ama kesin olur diye bekliyorum 😂🤷🏻♀️ 30+5 im şuan. Bakalım. Sen kantaron yağı kullan yinede mutlaka. Ve Hindistan cevizi yağı hergün sür madem çatlıyor tenin kuru kalmasın.