Zeynepct Yumurta akı sizce neyin habercisi ? Enfeksiyon dışında ? Hamilelik olabilir mi ? Bel ağrısı ve ara sıra kasıklara vuran ağrı var. Regli bu hafta yada haftaya olmam gerek geçen ay 50 gün üzeri oldum bu ay ne olur kestiremiyorum 🙄
Nisandua1 Zeynepct Benim yumurtlama günümde şeffaf akıntım oluyor belki yeni yumurtladınız yada 2 nci kez oluyor değerlendirin gebelik istiyorsanız
Hayal95 Zeynepct Benim ôyle cnm hatta yumurtlama akıntısı görmediğim ay adetim çok gecikiyor..Benim bir düşüğüm var o gebelikte de olmadı öyle bir akıntı ..sadece yumurtlama günlerinde uzayan şeffaf yumurta akı gibi gelir
Zeynepct Hayal95 benimde bir düşüğüm oldu ama hatırlamıyorum böyle bir şey yaşayıp yaşamadığımı. Geçen ay olmadı böyle bu ay olunca acaba hamilelik mi diye düşünüyorum