Kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilkinde de hümeyra hanıma gittim sezeryan ile doğum yaptım şükür bir sıkıntı cıkmadı ne dediyse de doğru cıktı şuan 2.ye hamileyim ve yine hümeyra hanıma gidiyorum kendisi çok donanımlı çok ilgili çok tatlı biri sadece ismini sezeryancı diye koymuslar ama benim ilk doğumda 40.haftaya kdr normal doğum olsun diye çok uğraştı olmadı sezeryandende memnun kaldım