Yeni tatlış hamileler nasılsınız 🙏🙏🙏
Yarın doktor kontrolüm var, korkum var. Açıkçası şöyle korkum var
Ya kese oluşmadıysa, hadi kese oluştu diyelim ilerleyen haftalarda bebeğin kalp atışını duymazsam
Hadi duydum diyelim Allah korusun ya kötü birşey olursa
Bu uygulama çok güzel ama bazen yaşanılan kötü olayları görünce etkileniyorum. Tabiki herkes bir değil, herkesin başına aynısı gelecek diye birşey yok.
Ama işte içime böyle kuşkular giriyor
Bu kısır döngü galiba bebek doğana kadar olacak
Allah hepimize sağlıklı mutlu huzurlu gebelik geçirmemize yardım etsin 🙏🙏
Kötüyü çağırtmamak lazım.
İçimden bunlar geçiyor şuanlık