Esragenc 10 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum varmış. Hemen hastaneye yatış verdiler. 4-5 gün yatmam gerektiğini söylediler. Aynı durumu yaşayan var mı? İlk gebeliğim çok korkuyorum. 😥
Annesiveminnak Esragenc 21+4 teyiz idrar yolu enfeksiyonu var bende de baya yoğun ilac kullandim fitil kullandim ama maalesef azalmadi. Ilk zamanlar koku ve akinti sorunum vardi artik hicbir belirti yok ama enfeksiyon var. Doktorum bol bol su icmemi onerdi cunku artik fitil ve ilac kullanmaktan yoruldum. Hastaneye neden yatirdiklarini anlayamadim yani. Cok gecmis olsun
Merveofs Yatış mı neden ki yatış canım benim 6-7.haftadan beri var ilaç kullanıyorum arada hafifliyor rahatlıyor tekrar başlıyor falan ama hiç yatış vs sözkonusu olmadı
Esragenc Merveofs O vakit demek ki bende enfeksiyon fazla çıkmış yani ilaç veremem çok uzun sürer dediğine göre. Insallah uzun sürmez hemen geçer size de geçmiş olsun 🙏🏻
Esragenc Ben mide bulantısı için ilaç yazdırmaya geldim haftasonu olduğundan acilden giriş yaptım sonra idrar tahlili istedi sonucu görür görmez ilaç tedavisi çok uzun sürer çocuğunu düşünüyorsan hemen bu gece yatmalısın dedi dün. Başka hiçbir şey demedi. O kadar da dikkat ettim halbuki ama bilmiyorum gerçekten 🤦🏻♀️
Deniz9306 Annesiveminnak bende aynı durumdayım geçmiyorr. Akıntı devam ama koku kaşıntı yok. İlaçda kullanmıyorum artık kullanmıcam. Bol su içcez yapcak bişe yok. Kasıklarım çok agrıyor muhtemelen ondan oluyor 🙄
Esragenc Annesiveminnak çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. İnsallah en kısa sürede iyileşiriz 🙏🏻
Annesiveminnak Deniz9306 benim de bel agrisi ve egildigim zaman karin agrisi var doguma kadar sikcaz disimizi artik🙄
Esragenc Deniz9306 bende koku, kaşıntı, yanma, kasık ağrısı hiçbiri olmadı ama yatırdılar hastaneye. Günde en az 3 serum takıyorlar tek isteğim 1 haftaya kalmadan bu sıkıntıdan kurtulmak. Şu mübarek günlerde inşallah hepimiz şifa buluruz 🙏🏻
Esragenc Annesiveminnak bel ağrısı yaşıyordum vücudumda çok şişlik oluyordu fakat herkes gebelikte normal diyordu. Lakin bu kadar fazla olması demek ki enfeksiyon belirtisiymiş. Bacaklarımın ve karnımın şişliğinden nefes alamıyordum. Dediğiniz gibi sıkacağız dişimizi. 🤷🏻♀️