leona98 bende oldum canım hatta şuan da ikinci gribimi yaşıyorum doktorum sadece günde bir bardak ıhlamur içebileceğimi söyledi ağrı kesici olarak da parol ama ben ikisini de kullanmadım düşük riskim vardı ıhlamur içmek istemedim çoğu önermemişti gerçi doktorum önerdi ama yine de içmedim 4 gün içinde atlattım bolca C vitamini aldım taze sıkılmış portakal suları içtim meyveler falan yedim şuan da atlatmak üzereyim sadece burun tıkanıklığı ile ses değişikliği var 😂 bebiş de gayet sağlıklı çok şükür 🙏🏽 gripten etkilenmemiş 🤭😂