bayanukuslu Aliniko bende aynıyım canım. O kadar kötü kaşınıyorum ki anlatamam. Çatlaklarımda başladı 😔 kaşıdıkça kızarıyorum gövdemi komple kaşımaktan yicem artık 😔 ızdırap oluyo desem yeridir 😔 12 haftada böyleyse sonumu düşünemiyorum 😭😭
Aliniko bayanukuslu geçmiş olsun bunun için bio oil iyi geliyor. Ama bende ki karıncalanma daha çok beraberinde tatlı bi kaşıntı 😔 bi anda oluyo bi anda geçiyo tüm vücudum özellikle kol ve bacak
bayanukuslu Aliniko pehlivanları geçtim artık yağ sürmekten. Elimde hindistan cevizi yağı ve bebek yağıyla geziyorum artık evin içinde
duuyqquu Sebamedin bebek losyonu var kızlar benimde karnım kaşınıyordu onu aldım 2 gün sürdüm geçti hemen. Sonrasında da günde 1 kere lierac çatlak kremine başladım akşamlarıda üşenmezsem eğer sebamed sürüyorum yine