gulocan12 34 haftalığız biz 31 de kireçlenmede azalma oldu bugün kontrole gittik hala devam ediyor ama çok ileri derecede değil dedi doktorum telaş edilecek birşey yok suyu gelişimi iyi olduğu sürece dedi . Ben çok korkmuştum hızla ilerler diye ama öyle olmadı çok şükür sizde iyi düşünün iyi olsun fazla kafanıza takmayın birde bu şekerden dolayı da oluyormuş ben diyet yaptım biraz kilo verdim şekerim sınırda çıkmıştı ben çalışmıyorum evdeyim sürekli