sedamom00 Kızlar bugün doktora gittim yumurtan hiç yok dedi ve klomen kullanıyorum böyle olup sağlıklı yumurtası olusan var mı çatlatma iğnesine gerek kalmadan hamile kalan var mı
Prensesmelek Benım klomenle yumurtam oluyordu ama hamıle kalamamıstm 4 ay fln kullandm olmadı malesef Fakat femarayla ilk ay tuttu🤲
OOrkidee Famera ile sonrasında çatlatma iğnesi kullandınız mı ? Dr benden sadece 5 gün sabah akşam famera kullanmamı istedi