Byztrkravc Ayy arkadaşlar çok heyecanlıyım çarşamba sabahı doğum olucak zorunlu sezeryan tansiyondan dolayı dualarınızı bekliyorum 🥰
Hmzm65 Byztrkravc benim de tansiyonum yüksek 2.sezeryan olacak ama daha gün almadım 35+3 uz yarın kontrol var acaba yarın gün verirmi bana tansiyondan heryer balon gibi parmaklarımı kullanamiyorum artık sizede öyle oldu mu
umayin-ucan-annesi @Byztrkravc merhaba cnm öncekikle hayırlı doğumlar diliyorum🙏🏻Tansıyon problemm benımde basladı yükseliyor bı kac gündür 15-16ayaklarm ellerm şiş srnn kactı ve bu kararı verdi doktor benımde yarın kontrlm var 35+4üm 😢
Byztrkravc umayin-ucan-annesi geçmiş olsun canım benim de aynı malesef benim 2 aydır böle daha beklemem tansiyondan korkarım ben dedi o yüzden alcam dedi bebekte sıkıntı yok
rabiaegilmez Kaçlara çıkıyor tansiyonunuz acaba? Son kontrolde benim de 14/9 13/9 çıktı da kontrol edelim dedi doktor