Soruyorumm hayır iki sonuç olmuyor diye biliyorum diğer gebeliğimdede böyle yapılmıştı sadece usg bi sonuç ifade etmiyor yada sadece idrar yada kan hepsi birden inceleniyor diye biliyorum ben 😊 2 idrar 6 tüp kan ve usg yapıldı 1 hafta sonucu öğrenicemde e-nabızdan baktım bir kaç sonuç çıkmış sadece bu referans dışı çıkmış bilen var mı diye merak ettim 😊