bayanukuslu Bende özele gidiyorum dediğiniz gibi 1 saat uzaklıktaydı takipli olduğum hastane, çünkü Şile de yaşıyorum vasat hastane konusunda, 11. haftada kontrole gittim kendi doktoruma, ben yapmıyorum ikili testi ama seni perinatoloji bölümüne yönlendireceğim dedi dilersen dışarda da yaptırabilirsin dedi ama ben memnuniyet yüksek diye orada yaptırdım. Yani kendileri bazen yapmıyor, randevu almak gerekiyor o yüzden dedim bende. Numarasını verdi ,arayıp sorarsın gelmene gerek yok dedi 1 haftada çıktı sonuç. Sizinki yapar umarım hemen. 🌼🤗