Kızlar bugün kontrolüm vardı doktorum 2 cm açılmam olduğunu ve bebeğin gelmek istediğini zorladığını gördü. Suyu da sınırda yarın seni yatırıyorum dedi. Sabah 7 de gideceğim. Alttan muayene etti kanamam var leke leke normal dedi. Nst de sancım yok ama oturamıyorum ben yürürken ayağımı sürüyorum. Doktor sancı bu dedi. Nst de çıkmıyor ama. Benim için dua eder misiniz?? Suni sancı almadan inşallah açılmam ilerler alırım oğlumu kucağıma.