Arkadaşlar merhaba,
Cumartesi ikili test yaptırmıştım, ense kalınlığı normaldi 1.58 mm çıkmıştı, burun kemiği oluşmuştu, kalbinde bir kaçak söz konusu değildi, karaciğerinde kan akışı normaldi, kordon damarlarıda dahil herşeyi ultrasonda normal çıkmıştı. Hatta cinsiyetini bile söylemişti kızımız olacakmış. Bugün kan sonucu geldi, 1:856 risk çıkmış. Üstelik serbest bhcgde yüksek, mom değeri 2.60. Doktor en azından fetal dna testi önerdi, sonuç kötü değil ama iyide değil dedi. Bu şekilde çıkanlar var mı? Nasıl yol izlediniz? Fetal dna testi yaptıran var mı?