esn46kyy anlıyorum canım ama o farklı yazilmiyor tamam kimlikte felan artık yzmiyro ama bazı sistemlerde hep o şekilde çıkıyor doğum yeri .ilce bile değiştirilmiyor . Benim olduğum ilçe oturduğumuz yer benim için sıkıntı yok .kız kardeşimin babam çarşıda işi olduğu için kötü bir ilçede çıkarmış o ilçe cok sevilmez yani . Kardeşim 25 yıldır babamla konu açıldıkça kavga eder