Merhabas canım anneler bisürü kg postunda benı görmüş olablrsnz cnkü ciddi taktın kafayı ama elimden bişede gelmyor,35+4 üm 56ile baskadm suan 74üm dün 73düm ayaklarm ellerim şiş ve asla ne ictiysem inmiyor😞doğum yapmıs annelere sormak istiyorm dha cok doğumun sezaryen olucak allahtan bıse olmazsa 19mayısda nasıl frenleyeblrm bu durumu benım gibi ödemli anneler doğumdan sonra verebldinizmi birazcık güzel bişeler duymaya ihtiyacım var acıkcası kalıcam böyle kglarla diye korkyorm 😞sevgiler 🥰