zls33 bnde hap içemediğim için iki doz yapıldı serum olarak. İlk damar yolu açılıyo sonraa serum takılıyor bittikten sonra biraz bekletiyorlar yan etki oldu mu diye sonra çıkıyosunuz. Böyle bişey olduğunu bilseydim baştan taktırırdim çünkü hap kesinlikle içemiyorum. İkinci doz da 1 hafta yada 10 gün sonra yapılıyo. Ama serum için hastanede yatış veriyolar sadce serum bitene kadar. Tabi bnmki şehir hastanesiydi özelde nasıl bilmem