Miranda Daha önce 2 doğum yaptım 3. Gebeliğimde lekelenme kanama oldu ve kürtaj oldum 8.haftada şimdi 5+5 yine aynı şekilde bel ağrım var ve yine leke gördüm sanki neden böyle oluyor ya yine düşük olacak biliyorum.. eşim aşılardan diyor 😑