BurcinC evet canım kız dedi doktorum ama benim yakınındakilere hep kız demiş mesela yengem beş aylıkken gitmiş ve ona kizz bebk demiş ama erkek bebek doğdu😂 ha bide İki hafta önce gittim 13+2dedi ve iki hafta oldu bugün bana 14haftalik diyo bide özel hastane😂😂yanılma olurmu sizce ❤️🌹