Merhaba! Bana yardımcı olur musunuz bugün doktora gittim ve doktorum kalp hızına baktı alttan muayene ve üstten muaye ettiğinde kalp hızı 94 dedi bir hafta sonra gel yükselecek mi dedi bakalım diye ve adet tarihime göre 7 hafta gözüküyorum ama kese olarak ta 6 hafta 1 günlük acaba geç döllenmemi ondan mıdır yoksa kalp atışı yeni mi oluşmaya başlamıştır ne olur bana yardımcı olun bilenler yazarsa sevinirim 🙏