Arkadaşım gebelik için profesöre gidiyor 3 ay boyunce regli 3-7 gün arasında 2 şer tablet vermiş fakat sonrasında iğne vermemiş okuduğum yorumlara göre sonrasında da iğne kullanan kişiler var bu şekilde hamile kalan varmı fikirlerinize ihtiyacımız var ❣️