Deletedmom_12 Kızlarrrr buguuun kafama takildi gercekten bu tabir dogrumu tatli yersen erkek eksi yersen kızmı oluyor 😀😀😀
eymeninannesi35 Deletedmom_12 hayatımda yemediğim kadar turşu ve ekşili şeyler yedim oğlumu bekliyorum 🥰bence alakası yok hiç bir koca karı geleneği bende tutmadı 🙈
Sevgikara Deletedmom_12 bilmiyorum doğrumu ilk eksiyle başlayıp sonrasında tatliyla devam etti normalde tatliyla aram yoktur hayatımda hiç yemedigim kadar meyve tatlı çikolata yedim 33+5 teyim hala aynı yani bende doğru çıktı gibi çin takvimindede doğru çıktı☺️
AysunUgur Deletedmom_12 hurafe 😂 böyle şeylere inanları görünce gerçekten gülesim geliyor 😄 ilk 3 ay tatlıdan tiksindim hep turşu yedim oğlum oluyor
Mrv58 Deletedmom_12 doğru mu bilmiyorum ama normalde ben baklava sevmem her türlü baklava tatlı ne varsa yemek istedim 🤣oğlum oldu
gizeMutlu Yemediğim kadar ekşi yedim halada öyle yiyorum oğlum olucak 🤰🏻😂bizimkinin suratı asık olmasa bari 🫣
Gizemyakar Deletedmom_12 bende de tutmadı. Ağzıma normalde gram tatlı sürmezdim ama hamileyken sürekli tatlı çikolata yiyorum ama kızım olucak Allah’ın izniyle
Bayancorek Deletedmom_12 tatlı çikolata vs. hiç sevmezdim zaten, hiç de canım çekmedi oğlum oluyor, tesadüf tamamen. 🤣
Saylikesma Deletedmom_12 ay ben çok tatlı düşkünü olmama rağmen hep ekşi çekti canım kızım olacak hayırlısıyla ama bu tamamen bi hurafe yani mesela şimdi de canım tatlı istiyor normaldir böyle şeyler 😂
Inan_busra40 Deletedmom_12 Hiç inanma kuzum benim hep ekşili şeyler AŞ erdim tatlı yediğim de oldu ama genel ağırlık ekşiydi sonuç oğlum oluyor 🦦😅
CeyAsel1 Deletedmom_12 limon yiye yiye kız bebişim olacak hashshs bilmiyorum hurafe ama tuttu bende ya