sayre Kızlar hep tamamen temiz mi gidiyorsunuz acaba, ben eldiven kullanıyorum temizlenirken ve hafif çıkmaya başladığında alamıyorum mecburen acaba çok hafif çıkmışken gitsem ayıp olur mu sık değil zaten seyrek
Biroglanannesiii sayre Canım kendileri çeşit çeşit vajina görüyor sonuçta ama ben henüz alttan muayene aşamasına gelmediğim halde her gittiğim de ne olur ne olmaz diye ağdayla hemen alıveririm kılı tüyü genel olarak sevmiyorum 🤦🏼♀️
benimmdunyamm sayre ay eldivenle iyi aliyon bana çin iskencesi gibi geliyor 🤣🤣 valla ben çok takıntıliyim agdaya gidiyorum normalde doktot karnimdan bakıyor ama olurda alttan bakar falan diye her seferinde temiz gidiyorum az çıksa da jiletle alıyorum
Derya_kalyon sayre ben de lazere gidiyordum doktorum önermediği için gitmedim ondan dolayı permatik kullandım 2-3 defa ama her kontrolüme de alıp gitmedim benimkide seyrek seyrekti alttan muayene yi zaten genellikle 30 haftadan önce yapmıyorlar büyük risk taşımadığı sürece bi kere muayene oldum alttan o zaman bende çok müsait olmadığımı söyledim ama seyrekti önemli değil demişti doktorum ayıp olmaz yani alabiliyorsan alırsın alamıyorsan yapacak birşey yok
sayre Zynpcbi hayır hiç zor almadı ve ben bu kadar rahat ettiğimi hatırlamıyorum acayip seyreklestiriyor :))
Biroglanannesiii sayre keşke kılsız olaydık 😂😂 ya da Ruslar gibi sapsarı olaydı da almaya gerek kalmasaydı 😂😂 Benim bi arkadaşım vardı o makasla kesiyordu 🤷♀️🤷♀️🤦🏼♀️😂😂
benimmdunyamm sayre bende alamam jiletle normalde hep agdaya gidiyorum ama mecbur kalırsam ağzı kapalı jiletle alıyorum hiç kesilmiyor
sayre Biroglanannesiii ay sen ona soyle kurban olayım ağda yapsın bari jilet mahvediyor yaaa🤣1 de 10 çıkarıyor
Biroglanannesiii sayre Artık uğraşmıyorum ne yaparsa yapsın nasıl rahatına geliyorsa kurban olam çamsakızına o benim elim ayağım 😂