Merhaba kızlar persembe güne 38. Haftalık oluyorum doktorum o gun alacak şeker de var bende oyuzden pek bekletmeyelim dedi. Normal doğum istiyorum persembe çatına bakıp suni sanci verelim yoksa sezaryan dedi ve suyum da çok azalmış suyu azalıp normal doğum yapan var mi ??