Poyfudukk Sonucum 3.36 çıktı normal mi bilen var mı ? Doktorum 4 olursa acile gel yatış vereceğiz demişti 4’e yakın bir değer olması kafamı karıştırdı 😔
eslemesila Poyfudukk benim beş ti sonucum ama orda sinir değeri 10 yazıyorya sorun olmaz diye düşünüyordum ben randevu bulamadım ben devlete gittiğim için ama sizin doktor 4 olursa yatış demiş anlamadım
Poyfudukk eslemesila Doktoruma raporu ilettim normal çıkmış sonucun dedi ben değerlerden bahsederken yanlış anlamışım 10 ve üstü için yatış demiş 🤦🏻♀️