60seyma bence boyle seyleri doktorunuza sorarsanız daha saglıklı bilgiler alırsınız. Cunku herkesin hamileliği farklıdır eger riskiniz varsa zamanı doktor soyler. Eger bi sıkıntınız yoksa 37.haftaya kadar bi problem yok ondan sonra dogum haftasına giriliyor yapılmaması gerekiyor doktorumu in söylediği