Nisandua1 Bez prima premium care aldım. Islak mendil sleepy yeşil kırmızı morlu olanlardan aldım. Canbebe ıslak havlu ve temizleme pamuğu aldım. Pişik kremi mustela ve sudokrem aldım. Deterjan emzik yıkama alt açmayı da uni baby aldım. Tabi bunları şimdi aldım kullandıkça ne sever napar bilmem, bunlar iyi pişik olmaz alerji yapmaz dedikleri için aldım. Aşırı bi stokta yapmadım. 2 aylık falan yeterler en fazla.