MihriSare benim 4+2 de keseyi gördük canım 5+2 de çağırdı bebek ve kalp atisi için ben kendim zaten daha erken değil mi dedim yok dedi ultrasondan baktı kesem çok güzel gelişmiş ama görünmüyor alttan baksam hem görür hem kalp atışını duyarız dedi istemedim yani ne gerek var zaten daha küçücük kese sonra 6+5 te gittim çok net bir şekilde bebisi ve kalp atışını gördük şuan 8+1 haftalıgız çok şükür bir sonraki randevum 11 haftalikken yani ben beklemeyi tercih ediyorum zaten bir sorun yoksa Allah onu korur her daim yoksa öbür türlü bebeği görene kadar durmadan çağırıp moralini bozarlar valla sende hiç stres yapma daha kese bile anca görünür o zamanlarda keseyi gördükten 2 hafta sonra bebek görünür ben 4+2 de kese gördüm 6+5 te kalp atışını duydum bebeği gördüm sende keseyi gördüysen 7 haftalikken bebeği ve kalp atışını duyarsın 🥰❤