designermom bende rahim ağzı kısalığı için kullanıyorum sabah hap olarak gece yatmadan fitil olarak alıyorum aynı zamanda 3 günde 1 iğnesini oluyorum hap olarak hiçbir yan etki yapmadı bana ama iğne olduktan bir gün sonra üstüne oturamıyorum aşırı ağrı yapıyor diğer iğnem gelene kadar geçiyor iğne de bu durumu yaşayan var mı acaba ?