Lisakassandra ya canım ben de az önce poasr açtım ben de 6 aylığım 25 hafta benimde yok. Yani böyle 15,16 haftalık gibi birşey yarım bir göbek sanki bebek yokda ben kilolu gibi duruyorum hiç hamile gibi değilim hala pantolonlarim geliyor sırf belli olsun diye bayrama yapışan triko elbise aldım