ipekarel Ben de 9 gün önce sezaryen doğum yaptım, bol bol muhabbet ettik ameliyathane ekibiyle. 😊 Acı yok ama dokunuşları hissediyorsunuz, onlar tamamen sıfırlanmıyor. Benim sağ yumurtalığımı tamamen kist kaplamış, sezaryende fark edildi. 15 cm olmuş çapı. Onu da çıkardılar. Yumurtalığım gitti maalesef. İki işlem bir olduğu için mi bilmiyorum, sadece üşütmüşüm de karnım ağrıyor gibi hissetmiştim.