32 haftalık gebeyim o kadar kötü şeyler söylüyorlar ki normal doğum hakkında tecrübelerinize ihtiyacım var. Normalde kontrollerime özel hastaneye gidiyorum doğumu devlette düşünüyordum ama özellikle devlet hastanelerinde ebelerin çok kötü davrandıklarına dair şeyler duydum kendi doktorumu da araştırdım olabildiğince kesisiz normal doğum yaptırıyormuş bu biraz rahatlattı bu yüzden normal doğum olsun özelde olsun diye fikrim biraz değişti isteğe bağlı sezeryan yapıp yapmadıklarını sordum benim doktorum yapmıyormuş normal doğum yanlısı yani. Normal doğum tecrübeleriniz neler özelde mi devlette mi yaptınız yardımcı olursanız çok minnettar olurum gerçekten kafam o kadar allak bullak oldu ki her kafadan bir ses çıkıyor annem bile normal doğum çok zor sezeryan ol dedi resmen 4 çocuğunu da normal doğurmasına rağmen ama sezeryan olan arkadaşım var o da 4 ay geçmesine rağmen hala ağrılarının olduğunu söylüyor.