Yareniz ben yaptırdım canım, etrafımda kilolu olmayıp sağlıklı beslenen, ailesinde şeker hastası olmayan hamilelerde bile gizli gebelik şekeri çıktığını görünce ben risk grubundaydım zaten doktora kendim dedim. 3 aylık şekerim sınıra yakındı, bebek haftasından iki hafta önde gidiyordu, annemde de şeker var direkt yükleme yapalım dedi doktor zaten. Gece 12 den sonra bir şey yememiştim, 10 da aç karna kan ve idrar testi verdim. Eczaneden 50′lik glukoz aldım. Çilekli aldım onun tadı güzel. On dakika içinde o içeceği içip (birden kafaya dikmeyin ki bulantı yapmasın) bir saat hiçbir şey yemeden içmeden bekledim tekrar kan verdim. 75′lik istenirse bir saat daha bekleyip üçüncüye kan veriliyor. Kan verme işlemi bitince kahvaltımı yapıp sonucu doktora gösterdim. Sınırın altında çıktı, sıkıntı yok iri bebek sadece dedi. Kimde çıkıp çıkmayacağı garanti değil şekerin maalesef, hamilelik sebebiyle oluyor zaten, doğumdan sonra geçiyor.,açlık tokluk şekeri düşük çıkıp yüklemede şekeri olduğunu öğrenen tanıdıklarım var. Bu yüzden bende yoktur deyip ihmal etmemek lazım