Yareniz bana ikili tarama da çikolata ye dediler hareket eder diye ama 35 40 dk sürdü perinatoloji olduğu için hareket bile etmedi sonradan çikolata yemeden gittim o zaman oynadı, detaylı var şimdi iki gün sonra yine yemeyeceğim, benim hoşuma gitmiyor tatlı şeyler çikolata da sevmem hiç oğlum da sevmiyor galiba. 😂 güzelce kahvaltı yap demişlerdi özellikle tok olmak önemli.