Ozge-122 35+1 de benimde nstde sancılarım çıktı 1 cmde açıklığım var. 35+3te ağrılarım olmaya başladı hastaneye yatırdılar 1 gün. Sancılar için serum birde ciğer geliştirici vuruldum. Şuan 36+6 haftalığım hala ağrılarım var fakat şiddetli değil cuma günü kısmetse doğumum var inşallah beklerse gününü. Doktorum olabildiğince dinlen ağır iş yapma kaldırma dedi. Yatıyorum sürekli