Fatma-onal belden uyusturma ile yani spinal anestezi ile uyusturdular. Sonra idrar yolundan girdiler. Stentin bir ucu böbreğe bir ucu da idrar torbama bağlı. 26 cmlik plastik bi boru. 40 dk sürdü ameliyatım. 1 gece hastanede kaldık. Benim çok sancım oldu idrarım 5 gün kanlı geldi ameliyattan sonra, şimdi de yürürken biraz stent batıyor . Bir de sık sık tuvaletim geliyor baskı yaptığı için stent idrar torbama:( Doğumdan 40 gün sonra çıkaracaklar stenti. Yani vücudumda farklı bir madde olduğunu hissediyorum . Bebeğe zararı yok. Hatta doktorum böbrek sancısı doğum sancısından sonra gelen en şiddetli agrı dedi , bu sancıyı çekmen bebek için daha zararlı kan gitmiyor ona dedi. Kadın doğum doktorum da şimdi ameliyat olman daha iyi ilerleyen zamanda bebek daha Çok büyüyeceğinden ağrın daha da şiddetlenecek demişti. Bu arada ameliyat 5 bin tuttu çıkarması da 2bin miş . Yani bizim doğum parası için düşündüğümüz oraya gitti ama sağlık olsun ben dayanamıyordum bu sancılara