Pervinkbln_ 36+3 haftalıgım yürürken bacağımın iç kısmı batar gibi oluyor sizde de oluyor mu erken doğum belirtisi mi acaba normal mi?
BusraAltin Pervinkbln_ 37. Haftadayim Her turlu agri var , ufaklik hala buyudugunden normalmis cat agrisi beni benden aliyo Bel agrisi tavan seviye :) Saglikla alalim kucagimiza ins
Eysannn Pervinkbln_ 37+2 yim yürüyemez kalkamaz oturamaz hale geldim resmen pelvik kasları yüzünden bide bel fıtığı da eklenınce. Ve bu agrıları 7.aydan beri yasıyorumm
Pervinkbln_ BusraAltin inşallah ,zamanın sağlıkla gelsinler de erkenden gelmesi korkutuyor beni doğuma daha 2 haftam var😊
BusraAltin Pervinkbln_ dr dedigine gore 37. Den sonra gelince sorun olmuyormus , heycanla bekliyoruz :)
Pervinkbln_ Eysannn ben halime sükrediyim o zaman bende çalışıyorum direniyorum bu hafta cikicam izne artık oturduğum yerden kalkarken bacaklarım kasılıyor
Eysannn Pervinkbln_ ödemden dolayı kasılmalar meydana geliyor ayakları sürekli yuksekte tutmak gerek.