Selenimo Merhaba arkadaşlar yarın doğuma girecek olan var mı ? Şöyle rahatlatıcı cümlelere ihtiyacım var 😂🫣
SiibeLLa ben çarşamba sabah giricem sezeryana cok heyecanliyim. ama normal doğuma göre çok daha kolay olacağını düşünüyorum .bakalım ilk sezeryan deneyimim olacak umarım çok iyi geçer sizinde benmde
Bekleyenler Sezaryen in en sevdiğim kısmı günü saati belli. Kafa rahat. Gece mi gelecek gündüz mü evde tek mi olurum VS belirsizlik yok. Ben de sezaryen oldum. Tabi ki Bi ağrı oluyor ama pişman değilim.